czwartek, 17 kwietnia 2014

DIY - Zakładka do książki

Witam Kochani!
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam DIY.
Do zrobienia zakładki potrzebne będą nam:
-koperta kwadratowa
-kawałek brystolu
-nożyczki
-klej
-markery
1.Wyciąć róg z koperty.


2. Z resztki koperty bądź bloku technicznego wycinamy dowolny kształt u mnie są to półkola będą oczami. Możecie wyciąć trójkąty itp. Przyklejamy je do naszego trójkąta.
 3.Następnie na brystolu (najlepiej kolorowym) obrysowujemy nasz trójkąt z przyklejonymi oczyma a następnie wycinamy z nadmiarem. I przyklejamy by wyglądał tak:

 4. Teraz działa już tylko nasza wyobraźnia czyli rysujemy szczegóły flamastrami. Tutaj mamy pełną dowolność.
Tak prezentuje się nasza zakładka :)

 Teraz możecie spokojnie zostawić książkę i nie martwić sie o to czy będziemy pamiętać stronę na której skończyliśmy czytać.

Mam nadzieję że DIY Wam się spodobało, jeżeli zrobicie swoją zakładkę wyślijcie mi zdjęcia!
Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące zrobienia zakładki piszcie na asku.
Miłego użytkowania!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz = uśmiech na mojej twarzy
*Chętnie obejrzę twojego bloga, wstaw linka
*Spam i obraźliwe komentarze nie będę akceptowane
*Nie toleruje obs za obs (automatycznie nie wchodze na tego bloga)