piątek, 11 kwietnia 2014

Marzec - podsumowanie

Dzisiaj kolejne podsumowanie miesiąca :)
Kategorie:

*Muzyka - W tym miesiącu powróciłam do piosenek których słuchałam kilka miesięcy temu czyli:
Piotr Rogucki - A my 
*film/serial - 
ten miesiąc minął na oglądaniu show(?) "Twoja twarz brzmi znajomo"
Pewnie większość z Was już ten program zna. Leci on na polsacie o godzinie 21:50 w soboty.
Program jest naprawdę genialny, jest przy nim dużo śmiechu.

*jedzenie - nie było w tym miesiącu nic co byłoby warte polecenia

*rzecz - 
słuchawki, po długim czasie kiedy nie miałam swoich słuchawek czułam się genialnie kiedy w końcu mogłam zanurzyć się sam na sam z muzyką

*youtuber - Kajmanowa ! pewnie każdy zna już Kaje. Co tu dużo mówić - jest genialna

*zdjęcie - tak jak w lutym będzie to Ola (poziom) 

Cytat - "Życie jest małą ściemniarą (...)" - Chyba nie trzeba go tłumaczyć po prostu: Życie to nie bajka i nie możemy tak do końca wszystkim ufać.

Wy też tak macie że wieczorami, kiedy leżycie już w łóżku lubicie myśleć o przeszłości albo przyszłości ?
Ostatnio prawie każdy wieczór spędzam ze słuchawki w uszach i na myśleniu właśnie o tym co bylo i tym co będzie. Może są to tylko jakieś tam marzenia ale zawsze warto w nie wierzyć bo kto wie, może akurat się spełnią. - Takie małe przemyślenie tygodnia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz = uśmiech na mojej twarzy
*Chętnie obejrzę twojego bloga, wstaw linka
*Spam i obraźliwe komentarze nie będę akceptowane
*Nie toleruje obs za obs (automatycznie nie wchodze na tego bloga)