niedziela, 2 marca 2014

Fakty o mnie.

Dzisiaj postanowiłam żebyście mnie troche poznali i napisze wam 12 faktów o mnie.

* 1. Jestem strasznie uparta.
       Robię wszystko by dostać to co chce, a gdy ktoś chce coś wyciągnąć ode mnie... nie uda mu się to

* 2. Mam najlepszą przyjaciółkę za którą oddałabym życie.
       Nie trzeba tu wiele pisać...

* 3. Jestem gadułą.
       Jeżeli nic nie mówię potrafię być bardzo długo cicho, ale jak już zacznę.... to nie skończe

* 4. Kocham barszcz.
          Mogłabym go jeść cały czas.

* 5. Nienawidzę jak ktos mówi na mnie "Madzia"
         Ludzie często robią to specjalnie

* 6.Jestem szczera
       Mówię co myślę i mam gdzieś że innym się to nie podoba.


* 7. Znam swoją wartość
          Wiem jaka jestem więc nie obchodzi mnie to że innym się coś we mnie nie podoba.

* 8. Kocham się kłócić.
         Lubię patrzeć i wszczynać awantury, szczególnie w szkole

* 9.Kocham tańczyć
       Za tydzień mam występ a za dwa konkurs i sie strasznie boje

* 10. Nienawidzę jak to wtrąca się w nie swoje sprawy
           No po prostu arr 

* 11.  Oglądam bardzo wiele blogerek i vlogerek
          ....

* 12. Moje życie to jedna wielka przygoda
          Niczego nie planuje
Mam nadzieję że z tego posta dowiedzieliście się trochę o mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz = uśmiech na mojej twarzy
*Chętnie obejrzę twojego bloga, wstaw linka
*Spam i obraźliwe komentarze nie będę akceptowane
*Nie toleruje obs za obs (automatycznie nie wchodze na tego bloga)