poniedziałek, 10 marca 2014

Luty

Podsumowanie miesiąca to post który będzie pojawiał się z początkiem każdego miesiąca.
Kategorie podsumowania to:

*muzyka - w tym miesiącu na pewno piosenka
  1. Shakiry i Rihanny Can't remember to forget you, po prostu zakochałam się w tej piosence
  2. Aksa- za późno, piękna piosenka, bardzo prawdziwa

*film/serial - nie oglądałam dużo w tym miesiącu ale strasznie spodobał mi się nie wiem czemu film
- Niesamowity Spiderman strasznie mnie wciągną i jest bardzo ok.

*jedzenie - miesiąc ten ze względu na to że był krótki to w sumie w większości spędziłam go w łóżku więc
  1. Raffaello
  2. Merci
  3.jogurt z pieczonym jabłkiem
*rzecz - zdecydowanie
  herbata

*youtuber - w tym miesiącu oglądałam mało ale jeżeli już oglądałam to Weronikę Załazińską, Weronika jest nie dość że piękna to jeszcze mądra i super się jej słucha - ma przyjemny głos

*gra/aplikacja - nie, nie będzie to flappy bird, natomiast jest to gra w sumie zapychająca czas
- my talking tom polega ona na tym że opiekujemy się kotem :)

*zdjęcie - jak pisałam tą kategorię wiedziałam że będzie to zdjęcie Oli (poziom) która ostatnio wygrała galę blog roku 2013 (przy okazji) (ask Oli)
Niestety wybrać się nie dało więc są 2



To jeszcze nie koniec, co miesiąc post będzie kończony cytatem i jakimś wspomnieniem związanym z tym miesiącem więc:
"Z prochu powstałeś, w proch się obrócisz"
Wspomnienie - Na pewno będzie to dzień w którym miałam konkurs taneczny i gdy doszłam na miejsce (pół godziny wcześniej) nie było nikogo i kiedy już przyszła jedna dziewczyna poszłyśmy do garderoby i okazało się że dyrektora jeszcze nie było (nasza pani była chora) a zespołów biorących udział w tym konkursie było 74! Mega się zestresowałam, w dodatku gdy byłyśmy już za kurtyną okazało się że nie ma naszej piosenki więc jeszcze większy stres, jak w końcu zatańczyliśmy (2 tańce) przebraliśmy się i tata jednej z dziewczyn mnie podwiózł okazało się że zajeło nam to około 40 minut. 

To wszystko, taki post będzie pojawiał się co miesiąc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz = uśmiech na mojej twarzy
*Chętnie obejrzę twojego bloga, wstaw linka
*Spam i obraźliwe komentarze nie będę akceptowane
*Nie toleruje obs za obs (automatycznie nie wchodze na tego bloga)