poniedziałek, 20 stycznia 2014

Pierwszy Post

Hej
Dzisiaj postanowiłam założyć sama bloga.
Blog będzie o moich przemyśleniach, o moim zdaniu na różne tematy.
A teraz napisze coś o sobie:
Mam na imię Magda w październiku skończę 13 lat, interesuje się tańcem, muzyką, modą i projektowaniem wnętrz.
Mam 2 psy. Codziennie spotykam się z moją najlepszą przyjaciółką Asią.
Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Codziennie muszę wejść na aska, facebooka itp.
Słucham głównie rocka i rapu, ale nie ograniczam się tylko do tych dwóch gatunków.
Jestem bardzo uparta i często miewam swoje humorki.
Jestem Belieber, Lovatic oraz należę do #LaFamili oraz Winogronek, jestem też Lucynator.
Posty będę dodawać min. raz w tygodniu.
Do zobaczenia w następnych postach Pa Pa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz = uśmiech na mojej twarzy
*Chętnie obejrzę twojego bloga, wstaw linka
*Spam i obraźliwe komentarze nie będę akceptowane
*Nie toleruje obs za obs (automatycznie nie wchodze na tego bloga)