środa, 22 stycznia 2014

Sesja

Cześć wszystkim !
Dzisiaj a w sumie wczoraj byłam na sesji z moją kochaną Asią, najpierw byłyśmy w lidlu, tesco i rossmanie no i później wyszło na to że zrobiłyśmy sesje zdjęciową.
To była pierwsza nasza sesja i nie chciałam żeby była w zwykłej czarnej kurtce więc ją ściągnełam.
Było strasznie zimno, ale no czego się nie robi dla bloga :)
Dobra no to zdjęcia :)


No i Asia też ma zdjęcia z tej sesji i nie chce żebym je tu pokazywała ale to zrobię

Do na tyle w tym poście, mam nadzieję że zdjęcia Wam się podobają Pa Pa


Ps. Zapraszam na mojego aska - Klik

4 komentarze:

  1. Fajne fotki. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. Świetnie zaczynasz!
    Jeszcze popracujesz nad desingiem (chyba że ci się podoba, to się nie czepiam) i lada chwila i będzie 500 obs ;)
    Obserwuje, i licze na rewanż :D

    http://aleex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz = uśmiech na mojej twarzy
*Chętnie obejrzę twojego bloga, wstaw linka
*Spam i obraźliwe komentarze nie będę akceptowane
*Nie toleruje obs za obs (automatycznie nie wchodze na tego bloga)